Як-3. Едва ли има нужда от представяне. Лек, маневрен и добре въоръжен или всичко необходими за един изтребител. Як-3 се е доказал не в една битка. Пресъздал съм борд 19 (жълт) от 18-ти ГИАП (Гвардейски Изтребителен АвиоПолк) разположен в Полша през април 1945г.
Фотото е от от днес/сегодня/…
Вот фотки Як-3
Стендево моделче!Много малко,само 19 см разпереност.
Ами толкоз разбира човекът, бе бат Добри - толкоз му е камбанарията 😒
Не пойму ,причём тут стендовый моделизм? Это совсем другое .Самолёт изумительный и главное его облетать нормально. Особенно по расходам рулей в зависемости от погоды. УДАЧИ.
Жду коментар для угъл хор.стабилизатор.😁
А чтот тут коментировать =) Это, насколько мне известно, одна из последних фишек F3A, где стабилизатор имеет обратное V. Сделано это для наибольшей устойчивости.
А чтот тут коментировать =) Это, насколько мне известно, одна из последних фишек F3A
Има разлика в кабина пилота-400мм при този вариант"М" назад.Як е имал 4000 изменения конструктивни!Кой от тях?:unamused:Колко прототипа са останали? Каква истинска документация има?Американския шоу Як не ме интерисува!Това е реплика!Важни за мен са гениалните решения на руските конструктори по това време!Нямам намерение да участвам в състезания!Просто изучавам един самолет и работя за собственно удоволствие!
Управление шаси.Електоника из мултиплекса.Релета 10 А 6в .Защита на ток не показана…
Там imho только подкос был с приводом, тут и стойка и подкос.
Напал на другие чертежи -все точно и стойка и подкос!